miercuri, 12 august 2009

coming soon

tot scotocind pe site-urile care scriu despre muzica am aflat ca in urmatoarele doua-trei luni vor aparea noile albume de studio ale unor artisti pe care eu ii indragesc tare mult: air, athlete, basement jaxx, brett anderson, david gray, editors, muse, natalie imbruglia, robbie williams, sugababes, whitney houston, zero 7. astept cu mare nerabdare sa ascult aceste noi albume. sper ca anul viitor sa aduca aparitia de noi albume jamiroquai, massive attack, faithless, midlake sau telepopmusik.
peste cateva zile voi merge la concertul trupei editors. imi doresc foarte mult sa-i vad live pe coldplay, radiohead, bloc party, keane, supergrass, travis, oasis, insa aceste mari trupe nu cred ca vor concerta prea curand in bucuresti.
of, mi se curata pielea de pe corp ca la serpi, ma mananca de-mi vine sa ma scarpin pana imi fac rani. de data asta m-am ars. hahaha.
music gets the best of me.

Niciun comentariu: