marți, 11 august 2009

sea, fun, play

savurez o cana de nescafe 3 in 1 strong la care am adaugat mult lapte. nu sunt bautor de cafea insa uneori dimineata simt nevoia unei cafele sa ma puna pe picioare, imi da energie. alteori un bun prieten ma invita dimineata la el si-mi ofera o cafea.
saptamana trecuta am fost la mare la eforie sud, dar am facut plaja in zona nudistilor gay din eforie nord. m-am intalnit cu cativa prieteni si am cunoscut alti gay din alte orase cu care m-am distrat. in mod special am cunoscut un tip din cluj cu care am fost cateva zile, ne-am potrivit in tot ce am facut, m-am atasat de el si mi-a facut o deosebita placere sa fim impreuna. apa marii a fost calda, curata, am prins vreme buna, m-am bronzat insa deja mi se cojeste pielea, am mancat bine, pe ansamblu am avut un concediu ok, m-am relaxat, am facut miscare si m-am simtit bine.
am inceput sa vad un nou serial: hung. e vorba de un tip la 40 si ceva de ani, antrenor de basketball, nevasta l-a parasit, casa i-a luat foc, este falit, trece printr-o criza existentiala insa are initiativa si gaseste un mod de a beneficia de cel mai mare talent al sau, este inzestrat cu o mare pula pentru a face femeile fericite. asa ca devine gigolo. in jurul acestei mari calitati ne este prezentata viata lui cu toate evenimentele bune sau rele, ray reusind sa faca fata onorabil oricarei situatii. e o lectie actuala de viata.
noutatile muzicale sunt: barnaby bright, blindfold, bowerbirds, dolores o'riordan, frankmusik, the postmarks, the twang, throw me the statue, twilite, vast.
ieri mi-am luat de la pull & bear o bluza in dungi cu capse si nasturei, inca mai aveau reduceri. sta bine pe mine, nu aveam modelul asta. fetele de la sefora, care ma stiu de ani buni si sunt dragute cu mine, mi-au dat esantioane de parfum hermes, dior, cartier si creme pentru fata lancaster, biotherm homme, estee lauder. givenchy a scos un nou parfum masculin: play. este fresh-lemnos cu un iz de cafea, destul de comun ca miros. designul sticlei e misto, seamana cu un mobil multimedia gadget.
aseara m-am intalnit cu o prietena si am mers la motoare unde am baut o cola. era racoare sus pe terasa. de maine merg la job, nici o fericire, insa e necesar.

Niciun comentariu: