marți, 7 ianuarie 2020

no time to die

de revelion am fost singur in piata constitutiei unde l-am vazut live pe haddaway si am intampinat noul an uitandu-ma la focul de artificii, apoi am plecat prin centrul vechi care era plin de lume, multi straini, am mers la thor unde m-am intalnit cu cativa amici, iar dupa ora 3 am mers la alt shift unde punea muzica un prieten de-al meu. aici am dansat si mancat pana pe la 6 dimineata. m-am distrat neasteptat de bine. pana acum iarna este destul de blanda in bucuresti, fara zapada, rece, cu soare dupa-amiaza. bine ca e uscat. pe 2 m-am vazut cu o prietena stabilita in germania, ne-am plimbat prin centrul vechi, carturesti carusel, mi-a luat cadou cartea vincent si theo - deborah heiligman, am vizitat muzeul micului paris, am baut o cola. au inceput reducerile la haine, in weekend am mers in malluri, de la pull&bear mi-am luat 2 jeansi albastri slim comfort, 2 tricouri simple, 3 pulovere, un fes, iar de la bershka un tricou negru cu imprimeu galben. mi-am luat cartea maestrul minciunii - nicholas searle pentru ca recent am vazut filmul si mi-a placut. am mancat o portocala.

Niciun comentariu: