marți, 21 ianuarie 2020

birthday boy

astazi e ziua mea de nastere, implinesc 45 de ani. incredibil, nu imi vine sa cred. ma simt tanar, energic. m-am intalnit cu un prieten la un mall, mi-a luat cateva cosmetice balea dm, apoi am mancat la mec un big tasty beacon delicios. spre seara m-am intalnit cu o prietena in alt dm, mi-a luat si ea cateva cosmetice balea men. o alta prietena m-a invitat la ea acasa, am mancat mancare chinezeasca si ne-am uitat la un film. am primit pe facebook multe urari din partea prietenilor. am avut o zi frumoasa, intensa, cu soare. este perioada reducerilor de iarna la haine, bun prilej sa imi reinnoiesc garderoba. la bershka am gasit o bluza neagra si jeansi albastri slim fit, iar la pull&bear cateva tricouri pe albastru uni sau cu dungi colorate. la h&m nu mi-a placut nimic. am descoperit cateva muzici noi foarte bune: courteeners, crooked colours, gold spectacles, iggy pop, low island, lola marsh, nada surf, nicolas godin, st. vincent, wild beasts. apar noile parfumuri ck everyone calvin klein, chrome extreme azzaro, ferragamo salvatore ferragamo, gentleman eau de parfum boisee givenchy.

Niciun comentariu: