luni, 21 octombrie 2019

toamna magica

imi plac zilele insorite de toamna cand nu e nici cald, dar nici frig, cand razele blande ale soarelui intrepatrund frunzele ingalbenite ale copacilor si dau o lumina aurie. toamna are ceva magic in ea. culorile toamnei de la galben, rosu, la ruginiu, sunt minunate. m-am plimbat prin gradina japoneza care era linistita, melancolica, nostalgica. daca primavara este plina de energie, vitalitate, speranta, acum toamna ne invaluie intr-o mantie de visare si dor. ne cream amintiri, momente fericite, stari de bine. trebuie sa traiesti frumos pentru tine, sa te bucuri de ce ai. eu ma bucur de ursuleti, parfumuri, carti, muzica, filme, toata lumea frumoasa pe care mi-am creat-o, micul meu univers. totul e trecator, insa produce emotii, senzatii, amintiri. let's kiss and rewind.

Niciun comentariu: