marți, 15 octombrie 2019

cinema

am reinceput sa merg la cinema, sa vad filme. in urma cu multi ani mergem des la studio, scala, corso, europa. era un obicei si o placere de-a mea sa vad filme la cinema. pe vremea acea nu aveam computer, net. mi-am dat seama ca fericirea ti-o faci singur, esti cel mai in masura sa te cunosti bine si sa iti faci poftele. nu astepta la altul sa faca ce poti tu sa faci pentru tine. daca ceva iti face placere atunci fa lucrul acela. de multe ori fericirea sta in lucruri marunte insa pline de satisfactii. cum ar fi sa mananci un burger, sa vezi un film, sa bei un suc, sa postezi o poza. nu uita ca fericirea e de scurta durata. e un moment. nothing lasts forever. asa ca, luni sau marti cand sunt liber, merg la cinema city in parklake sau megamall, vad un film dupa amiaza, ma plimb prin mall, mananc la mec sau burger king. am vazut the goldfinch (mi-a placut foarte mult), ad astra, joker (mi-a placut mult), ready or not. acasa vad filme la computer in fiecare seara insa nu se compara cu senzatia care ti-o da cinematograful. la megamall s-a deschis burger king, am mancat celebrul wooper si big king. mi-a luat mai multe carti si spre bucuria mea am reusit sa citesc cateva dintre ele. am noile albume elbow, cromatics, temples.

Niciun comentariu: