marți, 29 ianuarie 2019

where the light is

luni 21 ianuarie a fost ziua mea, am facut 44 de ani. nu imi vine sa cred ca am atatia ani pentru ca nu ma simt de 44 si nici nu arat de atat. ma simt de cel mult 30. am spalat cateva haine, facut curat pe jos, am mancat la mec unirii, am mers la un prieten, la lidl dristor, pe seara m-am intalnit in parklake cu o prietena si am vazut filmul glass. un prieten mi-a facut cadou doua albume bowie, o cana, o mica sticla de baileys. fiind sezonul reducerilor nu m-am putut abtine, mi-am luat cateva pulovere, bluze, geaca, de la h&m, pull&bear, reserved, dechatlon. am nevoie de un nou raft ikea in care sa pun hainele insa nu am loc in camera si asa aglomerata. ar trebui sa nu imi mai cumpar haine pentru ca am multe, insa nu pot, tentatia e prea mare. ma simt bine cand imi iau haine si cand le port. imi anii '80, a copilariei mele, nu se gaseau haine asa usor, deseori purtam ce ramanea de la fratii mei mai mari. atunci nu erau sh-uri si marfa se vindea pe sub mana daca aveai relatii. anii '80 au fost foarte grei, plini de lipsuri. tin minte ca intr-un an de ziua mea nasa mi-a luat un pulover albastru pe care l-am purtat ani de zile pana mi-a ramas mic. mi-am luat cateva carti si cd-uri cu muzica. coco chanel un mit - karen karbo, jurnal de lectura - alberto manguel, sagrada familia - gijs van hensbergen, palatul viselor - ismail kadare. imi cumpar mai multe carti decat poti citi, insa sper ca reusesc sa le citesc pe toate candva. apar noile parfumuri armani si fiori edp, chanel chance eau tendre edp, chloe nomade edt, flower by kenzo eau de vie edp, gucci guilty pour femme edp, la vie este belle en rose lancome, mademoiselle rochas couture edp, mon guerlain bloom of rose, la petite robe noire velous edp guerlain, oscar de la renta bella rosa edp, roberto cavalli florence amber edp, spicebomb night vision viktor&rolf. muzici noi am balthazar (pe care abia astept sa-i vad live la control), guster, j.bernardt, my brightest diamond, toro y moi, toy, vangelis. zilele trecute a fost o ploaie inghetata, polei, gheata s-a depus peste tot ce a intalnit in cale, copacii s-au rupt, totul arata ca in palatul de clester.

Niciun comentariu: