luni, 31 decembrie 2018

every ending is a new beginning

suntem in ultima zi a lui 2018. cred ca fiecare sfarsit este de fapt un nou inceput. nu mi-am propus sa fac un bilant, pentru ca povestea continua. in anul ce se incheie am reusit sa ajung la mare, in vama veche, nu mai fusesem de 6 ani. i-am vazut live pe aaron, jay jay johanson, arcade fire. mi-am luat multe carti, cd-uri cu muzica, dvd-uri cu filme, haine, parfumuri. nu am reusit sa fac nicio excursie in strainatate si nici sa ma mut intr-o camera mai spatiosa. mi-e dor sa revad viena. imi doresc sa ma intalnesc cu vechii mei prieteni care sunt plecati in strainatate si cu care nu m-am mai vazut de cativa ani, sa stam la povesti, sa ne amintim de nebuniile tineretii. in general dorintele mi se indeplinesc pentru ca sunt realiste, realizabile. nu visez cai verzi pe pereti. la multi ani 2019, sa fii un an bun cu pace, stabilitate, prosperitate, iubire. 

Un comentariu:

Alex Alex spunea...

In urma unei intamplari fericite am ajuns pe dig pe Lacul Morii si am vazut artificiile. A fost de basm.
Oricum faptul ca ai dorinte realiste nu insamna ca sigur ti se vor implini. Eu am avut multe necazuri pe care nu le meritam.