marți, 15 august 2017

summer well

imi este dor sa scriu, nu am mai facut-o de saptamani bune, timpul trece prea repede. nu renunt la tine blogul meu pentru ca esti parte din mine si fara tine nu as putea sa traiesc. esti o extensie a gandurilor mele, un alter ego personal. in primul rand scriu pentru mine, e ca o terapie, ma ajuta. am avut concediu o luna, nu am fost plecat nicaieri, am facut shopping la greu in sezonul reducerilor. mi-am luat multe tricouri, bluze cu maneca lunga, geaca neagra pentru toamna, pantaloni scurti, multi jeansi albastri/indigo/negri, incaltaminte alba, bleumarin, neagra din panza/vinilin, boxeri, sosete scurte/lungi, curea albastra/neagra, portofel negru, de la c&a, h&m, pull&bear, reserved, cateva parfumuri: azzaro pour homme elixir, burberry brit for men, cerruti 1881 black, reveal men calvin klein, rose oud secrets d'essences eau de parfum yves rocher, versace blue jeans man. de la ikea mi-am luat o etajera, o rama neagra in care am pus un afis cu harta greciei antice pe care l-am primit de la un prieten, cutie din plastic verde, cearsaf negru cu elastic, perna, prosop galben. am citit in parcul icoanei, ma bucur ca am terminat cateva carti incepute de ceva timp. la anticariat am gasit romanul suita franceza scris de irene nemirovsky, filmul mi-a placut mult. ma uit doar la cateva seriale: twin peaks care m-a dezamagit, manhunt: unabomber, the mist, riviera. in iulie am fost la festivalul timeshift la romexpo unde i-am vazut live pe mystery jets, white lies, bloc party, iar weekendul trecut la summer well de la buftea am fost fascinat de the kills, metronomy, interpol, roosevelt, birdy, glass animals, editors. am noile albume arcade fire, au revoir simone, cage the elephant, chromatics, coldplay, everything everything, fake laugh, final state, glass animals, malo', maximo park, phoenix, roosevelt, take that, the junction, zoot woman. scot albume noi: the national, tori amos, the clientele, the killers, hurts, liam gallagher, starsailor, stereophonics. le astept cu mare nerabdare. intr-o seara a venit la mine un francez cu pula mare, ne-am futut super bine, o finete de tip, a fost all in one night.

Niciun comentariu: