sâmbătă, 26 august 2017

haine, carti, parfumuri, fericire

in zilele libere sau dupa job am fost prin malluri. mi-am luat jeansi slim si regular, tricouri, bluza cu maneca lunga, pulover subtire, incaltaminte de la bershka, c&a, h&m, pull&bear, reserved. de la un tip am luat o borseta de brau neagra, au revenit in trend. de la carturesti am luat cartile micul infinit, arta de a pune lucrurile la locul lor, arta rafinamentului - dominique loreau, parfumuri de legenda - anne davis, bertrand meyer stabley, mica enciclopedie hygge reteta daneza a fericirii - meik wiking. sambata seara i-am vazut live pe morcheeba la greensounds festival in parcul herastrau. apar noile parfumuri carolina herrera 212 vip black, gentleman givenchy, givenchy pour homme silver edition, laura biagiotti  roma uomo edt cedro, l'envol de cartier edt, prada l'homme intense edp, l'homme prada l'eau, trussardi riflesso, valentino uomo noir absolu, y yves saint laurent, bottega veneta eau de velours edp, dolce&gabbana the one edt, kenzo world intense, prada la femme intense edp, la femme prada l'eau, laura biagiotti roma edt rosa, twilly d'hermes edp, valentino donna noir absolu. am noile albume hercules&love affair, serpent power, the war on drugs. perfectiunea nu consta in a face lucruri neobisnuite, ci a face lucruri obisnuite intr-un mod neobisnuit. and you, what would you do for love?

Niciun comentariu: