luni, 12 decembrie 2016

yesterday when i was young

la h&m au bagat reduceri la multe haine, am umblat prin mai multe malluri, mi-am luat un pulover negru texturat, un pulover tricotat cu motive verde inchis, ghete derby din material textil albastru inchis, un rucsac gri melange. la c&a in weekend au fost reduceri de -20%, mi-am luat un pulover tricotat reiat albastru inchis. de la auchan mi-am luat un ursulet mic brun cu caciulita si fular rosu, ceai fares de lavanda si somn linistit, pentru ca mi se intampla sa nu pot dormii. in place mult sa umblu prin malluri in magazinele mele preferate, sa-mi cumpar haine. shopping-ul imi face bine psihic, imi stimuleaza serotonina, ma face fericit. de la anticariat mi-am luat doua romane pe care le cautam: un motan pe nume bob si lumea vazuta de bob - james bowen (editura polirom). seara ma uit la filme, am vazut the light between oceans, all we had, selfless, suite francaise. lidl a deschis un magazin mare si frumos la pasajul baneasa, am fost de cateva ori si altul pe sos. pantelimon vis a vis de cimitirul armenesc. am mancat melci de gradina cu sos de usturoi facuti la cuptor, mi-au placut. am montat o etajera ikea pe perete de-asupra patului, pe care am aranjat un teanc de carti, sticle de parfum, mici obiecte decorative. a mai ramas putin timp pana la craciun. orasul este luminat frumos, mii de leduri iti iau ochii cu scilipirile lor. sarbatorile de iarna au farmecul lor, nu degeaba se spune ca it's the most wonderful time of the year.

Niciun comentariu: