duminică, 25 decembrie 2016

it's the most wonderful time of the year

merry christmas! este craciunul. ascult albume cu muzica de craciun cantate de frank sinatra, tony bennett, michael buble, chris isaak, laura pausini, kylie minogue. o prietena mi-a dat salata boeuf, sarmale, portocale. mi-am luat de la lidl polonezi, salam vanatoresc, branza ricotta, mozzarella, iaurt grecesc, am ce manca. la h&m au bagat foarte multe haine la reduceri, mi-am luat un pulover tricotat fin gri melanj, subtire pentru primavara, un pulover gri tricotat, un pulover raglan texturat negru, o bluza groasa neagra, o geaca subtire lunga neagra, de la c&a o bluza burgundy cu imprimeu colorado usa hidden valley creek, de la carturesti cartea in numele lui gucci - patricia gucci. apar noile parfumuri invictus intense paco rabanne, wow! joop!, aqva pour homme atlantiqve bvlgari, bottega veneta pour homme parfum; olympea intense paco rabanne, boss ma vie pour femme florale hugo boss, luna blossom nina ricci, softly jil sander, elie saab le parfum eclat d'or, cartier baiser fou, armani code cashmere. afara e uscat dar ger. lacul herastrau a inghetat. am vazut documentarele: winter: earth's seasonal secrets, christmas winter wonderland, vienna: empire, dynasty and dream. 

Niciun comentariu: