luni, 18 ianuarie 2016

fresh snow

dupa cateva zile cu vreme primavarateca, iarna s-a intors sa ne arate ca e sezonul ei dandu-ne troiene de zapada, viscol, frig. o zi a plouat apoi s-a transformat in ninsoare deasa. in acest peisaj hivernal cel mai frumos arata copacii incarcati cu zapada, parca sunt din vata de zahar. zapada e frumoasa atunci cand e fresh, curata. am facut cateva poze copacilor imbracati in zapada din cismigiu. iarna are frumusetea ei daca sti sa o privesti. mie imi plac mult peisajele, indiferent de anotimp, pentru ca fiecare anotimp are frumusetea si culorile lui. mi-am luat o carte de la libraria nemira: mecanica inimii - mathias malzieu, fantastica, am citit-o repede, tipu e vocalul trupei franceze dionysos.am vazut documentarele world's sneakiest animals (3 parti), wild islands zanzibar, lions and giants on the edge, designed to dance: birds of paradise. apar noile parfumuri black xs los angles for him, carven l'eau intense, black xs los angeles for her, dolce rosa excelsa dolce&gabbana, extraordinary petale oscar de la renta, si rose signature giorgio armani. am noile albume david bowie, mystery jets, skunk anansie. astept sa apara noul album suede.

Niciun comentariu: