vineri, 22 ianuarie 2016

baby, it's cold outside

ieri a fost ziua mea de nastere: 41 de ani. sunt inca tanar, frumos si fabulos. multi prieteni mi-au urat la multi ani pe facebook. o buna prietena m-a invitat la ea acasa seara sa sarbatorim impreuna. acolo ma asteptau alti prieteni comuni care mi-au facut o frumoasa surpriza cand am deschis usa si toti au tipat la unison surprise. m-am bucurat enorm. au comandat pizza, am baut bere, sampanie, iar pentru desert sora ei a cumparat un delicios tort de ciocolata profiterol. e minunat sa ai prieteni care iti vor binele, te iubesc si iti sunt alaturi. nu pot decat sa le multumesc din toata inima. am primit cadou cartea bowie - the biography, turta dulce iinvelita in ciocolata, o ciocolata ecuador cu caramel. de la carturesti mi-am luat romanul daneza scris de david ebershoff. filmul mi-a placut mult. cand am ajuns acasa pe site-uri aparuse noul album suede - night thoughts care e superb, inedit, brett are o voce de cristal. il ascult incontinuu. serile trecute am vazut filmul freeheld, foarte interesant, facut dupa un caz real de discriminare. gerul se mentine, e foarte frig, totul e inghetat, aerul rece iti taie respiratia. a bit of electricity, a lot of romance and plenty of roses.

Niciun comentariu: