marți, 31 iulie 2012

sinaia-brasov-arges

joi seara m-am intalnit cu un cuplu gay elvetian-brazilian, ne-am plimbat prin centrul vechi, am mancat la hanul lui manuc mici si piept de pui cu parmezan. vineri am mers la muzeul satului, parcul herastrau, muzeul de arta contemporana, am dat mai multe ture cu masina prin diferite zone cu case ale orasului. sambata am iesit din bucuresti, am mers la palatul mogosoaia, este liniste si frumos acolo, merita vizitat, apoi am ajuns la manastirea snagov ce se afla pe o insula, in afara de lac nu ai ce vedea, a fost o mare dezamagire. duminica am plecat catre carpati, urmand traseul autostrada a3-e 60 spre sinaia, am vizitat palatul peles, ne-am plimbat prin curtea palatului, apoi am plecat la brasov, unde ne-am plimbat prin centru, piata sfatului. de aici am urmat drumul e 574 trecand prin rasnov, bran, moieciu, rucar, am facut un popas la mausoleul mateias, valea mare arges, eu am urcat treptele si l-am vizitat, la baza lui este un mic muzeu militar in cinstea ostasilor romani ce au luptat in primul razboi mondial, ei au cumparat mere si o rotita de branza afumata. de pe serpentine am vazut un peisaj frumos, pajisti, dealuri, munti, sate, vai, mirosea a vaci. am remarcat ca oamenii de la tara nu sunt chiar saraci, au case mari, vile, curti mari, desigur ca muncesc mult sa aibe tot ce le trebuie pentru traiul zilnic, insa acea zona este una destul de bogata. ne-am continuat drumul prin campulung, iar autostrada a1 ne-a dus acasa in bucuresti. ce bine e sa ai masina, sa pleci in calatorii, romania are multe zone frumoase.

Niciun comentariu: