luni, 23 iulie 2012

sighisoara medievala

weekend-ul ce-a trecut am fost cu masina la sighisoara, unde era in plina desfasurare festivalul de arta medievala, apoi am mers in danes, o comuna aflata la 9 km dupa sighisoara pe drumul catre medias. acolo la tara am baut lapte proaspat muls, am rupt buruiana din gradina de mi-am facut rani la degete, am mers cu bicicleta prin tot satul, am urcat pe deal pana la cimitir. prin cetate m-am plimbat, am facut poze, era aglomerat, mi-am luat o papusica din ceramica imbracata intr-o rochie rosie, e ca o printesa. in afara artistilor handmade ce aveau fel si fel de obiecte colorate de-ti luau ochii sau a vanzolelii vizitatorilor, nu prea se intampla mare lucru. imi plac fatadele colorate ale caselor din cetate. am mers pe noua autostrada a3 bucuresti-ploiesti, se merge foarte bine pe ea si arata bine.
daca tot este sezonul reducerilor am dat o raita prin malluri si magazine, mi-am luat doua tricouri pull & bear unul albastru cu imprimeu colorat enjoy! after street mix party fresh music, altul rosu pe care scrie you are lucky in a world of difference; alte doua tricouri de la new yorker unul gri cu manecile albastre si imprimeu nyc negru, altul bleumarin sailing seven seas; de la h&m pantaloni scurti kaki cu buzunare in parti si o curea kaki; iar de la humanic o pereche de tenisi gri inchisi. azi a batut vantul toata ziua, acum pe seara s-a mai racorit.

Niciun comentariu: