marți, 31 iulie 2018

100 days of summer

se spune ca vara tine 100 de zile. eu cred ca tine mai mult. vara aceasta este atipica, instabila, ploioasa. omul a schimbat pana si clima. marti seara am fost la concertul massive attack la arenele romane, a fost superb. au cantat multe piese de pe mazzanine si au venit cu vocile originale. sper sa scoata un nou album. intr-o noapte am fost la un tip cu care m-am vazut de trei ori in iarna si care mi-a spus atunci ca trec printr-o perioada nefericita, nu mai vreau sa ma vad cu baieti si nu sunt interesat de relatii sau altele. am suferit putin pentru ca imi placea de el si speram sa fim prieteni sau fuck buddy. l-am lasat in pace. iata ca acum a revenit pe site dispus la intalniri. mi-a povestit ca in ultimele doua luni s-a vazut de trei ori cu un tip de care i-a placut (pe care il cunosc) si cu care spera sa faca o relatie, insa resectivul nu a vrut. ce ironica e soarta si cum se intoarce roata. l-am futut si mi s-a luat de el. in iarna l-am vazut cu alti ochi, acum nu mi-a transmis nimic exaltant. aseara am fost in vizita la o prietena unde am mancat tortilla cu bacon, paella, chorizo, fuet, inghetata cu caramel sarat. cand am plecat de la ea incepuse ploaia, insa era cald, placut. am ajuns acasa ud. a inceput un nou serial interesant sharp objects. apar noile parfumuri beautiful belle edp estee lauder, cartier carat edp, miu miu fleur d'argent edp, mon guerlain eau de toilette, scandal by night edp jean paul gaultier, ck one platinum edition, diesel only the brave street, faconnable royal eau de parfum, l'homme intense lacoste, yves saint laurent y eau de parfum. trendul in parfumerie este sa se scoata cat mai multe flankere care rezista pe piata doar cativa ani, apoi sunt discontinuizate si varianta eau de parfum pentru barbati sau chiar parfum la casele mari de prestigiu ca chanel, dior, hermes. am mai primit cateva sticle de parfum goale pentru colectia mea. you are my angel, come from way above to bring me love.

Niciun comentariu: