duminică, 28 ianuarie 2018

snow

se spune ca a doua jumatate a lunii ianuarie este cea mai deprimanta perioada a anului. in urma cu o saptamana a fost ziua mea de nastere. am fost acasa la o buna prietena, am mancat si ne-am uitat la tv. a aparut o noua gama de ceai fuze tea, am baut cel cu aroma de mango si ananas, foarte bun.este putina zapada, gerul taios iti pisca fata, totul e inghetat. sunt zile cand nici nu ies din casa, stau la caldura, ma uit la filme, documentare, ascult muzica, citesc. am vazut noua ecranizare a filmului murder on the orient express si documentarele big cats (3 parti), great american railroad journeys series 3. a inceput noul serial american crime story - the assassination of gianni versace. intr-o saptamana urmaresc serialele divorce, lucifer, 9-1-1, the x-files, the blacklist, arrow, blindspot, taken. apar noile parfumuri l'homme cologne bleue ysl, alien flora futura mugler, coco mademoiselle intense chanel, kenzo world edt. scot albume noi franz ferdinand, moby, editors, kylie, lisa stansfield, manic street preachers, gaz coombes. este mai bine sa cauti permanent fericirea sau e mai convenabil sa ocolesti nefericirea? we're not young, we're not old, we're golden.

2 comentarii:

Anonim spunea...

good to have you back, keep up the good work. xoxo

iwillneverlookback2017 spunea...

Freud zicea ca ambele si ocolirea suferintei si cautarea fericirii. SI zicea ca fericirea este o iluzie ce nu a intrat in planul creeatiunii....