luni, 10 aprilie 2017

be who you are

primavara este capricioasa oferindu-ne perioade alternante de zilele cu vreme frumoasa, calda, cand iti este drag sa te plimbi prin oras si zile urate, cu vreme rece, vant, ploaie, care iti strica cheful sa iesi afara. inca mai sunt copaci infloriti, magnolii, lalele, narcise. in cateva zile vor inflorii liliacul, glicina, lacramioarele. sambata am fost la un tip in titan, a scos o mare pula si m-a futut bine de tot. am plecat de la el fericit, m-am plimbat prin parcul titan in jurul lacului, apoi am mers in parklake si veranda. duminica am fost la amicul meu din mogosoaia, am sapat in gradina, mi-am facut o salata din stevie, macris, ceapa verde, frunze de patrunjel, culese din gradina, am fiert cartofi noi si oua. apoi am plecat cu el pe biciclete, ne-am plimbat vreo ora si jumatate trecand prin curtea palatului si dincolo de lac pana la marginea comunei. nu credeam ca mogosoaia este atat de mare, frumoasa, plina de vile. mi-a facut bine miscarea in aer liber. spre seara am mers la ikea unde am mancat chiftelute suedeze cu piure de cartofi. am vazut documentarul travel man 48 hours in st petersburg, budapest, tenerife, miami (4 episoade). am noile albume goldfrapp, jamiroquai, harfang. scot albume noi texas, white, the kooks.

Niciun comentariu: