duminică, 12 februarie 2017

have a little patience

de mai bine de o luna e zapada multa, foarte frig, iarna grea. nu mai suport iarna, o urasc. din cauza asta am facut depresie. trebuie sa ma reinventez, sa regasesc in adancul meu starea de bine, sa readuc fericirea in viata mea. trebuie sa mai am putina rabdare pana vine primavara. pe 21 ianuarie a fost ziua mea de nastere, am implinit 42 de ani. am mers in vizita la o prietena, am stat cu ea si pisicile ei. am primit cadou premiere luxe oud pour homme eau de parfum si o cutie cu trufe de ciocolata. in mall baneasa h&m a inchis magazinul h&m man, in locul lui va deschide un magazin cos. pacat, imi placea mult h&m man. am vazut filmele elle, lion, testament of youth; documentarele: great british railway journeys series 8 (15 parti), marooned with ed stafford (3 parti), 24 hours on earth (2 parti). apar noile parfumuri: mr. burberry eau de parfum, wow! joop!, boss bottled tonic hugo boss, nuit d'issey bleu astral issey miyake, chrome pure azzaro, eaudemoiselle de givenchy essence des palais, l'ange noir eau de toilette givenchy, mon guerlain, flower by kenzo eau de lumiere, kenzo jeu d'amour felin eau de parfum, mademoiselle rochas eau de parfum, l'extase rose absolue nina ricci eau de parfum. am noile albume bowie live, elbow, ten fe, the xx. in martie apar noile albume temples, anohni, depeche mode, spoon, take that, goldfrapp, jamiroquai, maximo park. de la reserved mi-am luat un tricou albastru cu imprimeu alb wild cats, iar de la carturesti in numele lui gucci - patricia gucci. acum in luna februarie sarbatorim luna istoriei lgbt+ cu diferite evenimente. am participat la cateva discutii despre drepturile si miscarea gay, am vazut filme documentare tematice.

Niciun comentariu: