duminică, 8 ianuarie 2017

zapada / blizzard

a nins puternic, viscolit, cu fulgi marunti, cu fulgi mari, e multa zapada, ger de crapa pietrele, iarna ne-a lovit din plin cu toata forta ei. ma imbrac bine cu bluza, pulover, hanorac, geaca groasa, caciula, manusi, bocanci, ies blindat afara. cu atata zapada imi vine in minte romanul lui orhan pamuk - zapada. de revelion am fost intr-un bar apoi in control. au trecut repede sarbatorile de iarna. am luat-o de la capat. au inceput reducerile la haine, nu mi-am luat nimic ca am destule. sa fiu sanatos sa le port pe astea care le am. am vazut filmul the girl on the train si documentarele life in the snow, wildest europe (5 parti), planet earth II: a world of wonder, robson crusoe: a surprising adventure. apar noile parfumuri: dior homme sport (2017), calvin klein ck all, thierry mugler a*men kryptomint, armani code colonia, viktor&rolf flowerbomb bloom, thierry mugler alien eau sublime, elie saab le parfum resort collection (2017). david bowie ar fi implinit azi 70 de ani. bbc a realizat si difuzat documentarul david bowie: the last five years, despre ultimele doua albume the next day si blackstar. be humble in your greatness.

Niciun comentariu: