luni, 29 februarie 2016

muguri noi

vremea a oscilat intre zile frumoase insorite, mohorate innorate sau reci ploioase. insa vine primavara. ghioceii ne-au bucurat prin inflorirea lor delicata. crini, lalele, narcise, lacramioare, zambile au iesit din pamant si cresc voinice. salciile au inmugurit. aseara am fost la un sarb, m-a futut super de m-a linistit. am vazut premiile brit awards, bafta, documentarul great american railroad journeys (15 parti), o calatorie prin new york city, philadelphia, atlantic city, washington dc, jamestown. a inceput sezonul 5 din girls. de la h&m mi-am luat o curea albastra, la pull&bear am gasit la reduceri o jacheta subtire bleumarin cu capse, iar la anticariat cartea sectreta a fridei kahlo - f.g. haghenbeck (editura nemira), frumos scrisa. apar noile parfumuri angel muse thierry mugler, aura floral loewe, j'adore lumiere dior, live irresistible eau de toilette givenchy, john varvatos artisan blu. am noile albume kula shaker, ra ra riot, the 1975.

Niciun comentariu: