duminică, 13 decembrie 2015

a head full of dreams

iarna si-a intrat in drepturi chiar daca nu a nins inca, afara e frig insa uscat si ziua soare. in urma cu doua saptamani a plouat cinci zile, a fost sinistru. uneori bate vantul si atunci e nasol. nu imi place iarna, doar ma adaptez. ursuletul din mine sta mai mult la caldurica in barlog. imi place sa port pulovere pufoase, parfumuri grele categoria oriental-lemnos-condimentat-pudrat, sa beau ceai cald, sa citesc, sa ma invelesc cu o patura calduroasa. i love myself. de la h&m mi-am luat un pulover cu gluga negru, un pulover simplu negru, un hanorac bleumarin cu imprimeu alb ocean, iar de la reduceri un fes grosut tricotat albastru petrol, o bluza albastra cu imprimeu alb portland city gym, un pulover pufos burgundy din colectia modern essentials, un set de patru sosete negre si pantofi gri eleganti cu botul rotund. mi-am luat la pret redus romanele ultimul nud - ellis avery si z: un roman despre zelda fitzgerald - therese anne fowler (humanitas fiction). de la lidl am cumparat un chec firenze cu cacao si vanilie delicios. vor apare noile parfumuri mademoiselle azzaro, roberto cavalli paradiso azzurro, signorina misteriosa salvatore ferragamo, elie saab le parfum rose couture, jeanne lanvin scandal, eau de cartier eau de parfum, habit rouge dress code guerlain, montblanc legend spirit, mr. burberry, pasha de cartier edition noire sport. am noile albume adele, coldplay, mozez, piano magic, placebo mtv unplugged, seal, the corrs. am vazut documentarele africa's creative killers (3 parti), mysteries of cuba, secrets of the mona lisa, tough rides china (6 parti). am vazut noul film by the sea cu angelina jolie, brad pitt si am revazut trilogia the matrix. la vara va apare sequel-ul independence day: resurgence.

Niciun comentariu: