luni, 1 iunie 2015

aquarius

este vara, soare, cald, flori, fructe, m-am dat la pantaloni scurti, vreau concediu, calatorii spre tari straine. ieri am fost la amicul meu din mogosoaia, am mancat din gradina lui capsuni, cirese, visine, am cules menta pentru ceai, ceapa verde, m-am jucat cu catelusele, m-am relaxat in natura. azi am mers prin herastrau pana la podul baneasa, de acolo am luat autobuzul pana la mega mall in care m-am plimbat prin magazine. ma uit la un nou serial: aquarius, actiunea se desfasoara in los angeles la sfarsitul anilor '60. am vazut documentarele nature's microworld's series 2 (6 parti) canada's coastal forests, namib desert, yellowstone, the deep seas, australia's red centre, scottish highlands si nature's microworlds: insect specials (3 parti). am noile albume balthazar, bang gang, florence + the machine, little comets, simply red. sa fim copii, pentru inca o zi, in lumea lor fericiti vom fii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hop

Omuleţului de ceară
îi cresc două uşi.
Cortegiul nupţial
se înflăcărează,
dar când te chem
pe adevăratul nume

te împiedici în somn?

MRI