sâmbătă, 22 februarie 2014

black submarine

traversez o perioada nu tocmai buna, ma simt deprimat, trist, incerc sa o depasesc, vreau sa-mi fie bine insa nu mi-e usor. astept sa vina primavara, sa se incalzeasca, sa fie soare, vreme frumoasa, sa stau mai mult pe afara. nu mai suport frigul, umezeala, cerul gri apasator. de la bershka baneasa mi-am luat la ultimele reduceri jeansi straight, o bluza sport cu maneca lunga gri inchis si un pulover gri subtire in anchior. m-am uitat la cateva documentare foarte interesante: rudy maxa's world: exotic places, 13 episoade despre india, turkey, thailand, russia, estonia, argentina, japan; scandimania: sweden, denmark, norway si love in the animal kingdom. ce frumos sa calatoresti. am ascultat enigma, goldfrapp, gotan project. am noile albume black submarine, broken bells, delay trees, embrace (ep), ian ball, klaxons (single), kodaline (single), maximo park, nina persson, real estate, wild beasts. vor apare noile parfumuri anais anais premier delice cacharel, bvlgari omnia indian garnet, fan di fendi leather essence, jour d'hermes absolu, me l'eau lanvin; baldessarini nautic spirit for men, ck free sport calvin klein, fan di fendi pour homme assoluto, loewe sport collection: loewe pour homme sport, esencia loewe sport. solo loewe sport, loewe 7 sport, mont blanc emblem pour homme si mont blanc emblem intense pour homme.

Niciun comentariu: