miercuri, 23 septembrie 2009

great gifts

un prieten mi-a adus trei mari sacose cu haine si incaltaminte, toate numai de firme: h&m, gap, pull&bear, zara, converse, camper. multe tricouri, bluze, pulovere, hanorace, geci, pantaloni, bascheti, pantofi sport. toalele sunt exact pe stilul, marimea si culorile mele preferate. imi vin ca turnate. m-a facut atat de fericit dandu-mi toate aceste haine superbe. m-am simtit ca un copil in ziua de craciun, cand desface cadourile, curios sa descopere ce este in ele. uite ca am noroc cu acest mare mare cadou la care nici nu ma asteptam. m-a innoit din cap pana in picioare. de emotii nici nu am putut sa dorm toata noaptea. ma tot uitam la ele, le imbratisam, le aranjam. imi venea sa ma imbrac cu toate deodata. am camera full de haine, nici nu mai stiu pe unde sa le pun. din cand in cand le triez si dau ce nu mai vreau sa pastrez. unele lucruri trebuie sa circule cat timp sunt in stare buna. de ce sa distrugi ceva ce poate aduce o bucurie altuia? de multe ori putem face bine doar printr-un simplu gest, fara prea mult deranj, aducand mari beneficii altuia. totul este sa vrem. suntem oameni, trebuie sa fim buni.

Niciun comentariu: